Nr | Adres | Telefon |
---|
Ubranie kierowcy
- Buty ochronne
- Kamizelka odblaskowa
Kolejność załadunku
- Nabiał
- Warzywa chłodnicze
- Box(-sy) z mięsem
- Warzywa
- Palety z towarem zmieszanym (miksy)
- Palety zaległe oznaczone naklejką najczęściej jasnozieloną
- Wymiany towarowe
- Palety oryginały
Sugerowana kolejność działań
- Zgłoś się do wysyłki Aldi celem potwierdzenia gotowości do załadunku
- Ustal szczegóły załadunku i kolejność dostawy
- Jeżeli załadunek jest w godzinach późno popołudniowych, zabierz klucze do sklepów przed załadunkiem – unikniesz sytuacji zapomnienia ich, a w wyniku ich braku niepotrzebnego załadunku lub zmiany kolejności
- Zabierz klucz do wózka elektrycznego, a w karcie od wózka dokonaj wpisu:
- Data i godzina
- Imię i nazwisko
- Stan licznika
- Zabierz z wysyłki papierosy (wydaje pracownik magazynu)
- Zabierz dodatkowe rzeczy do sklepu, jeżeli są przy stanowisku wysyłki (np. paczki, ubrania, kartony itp.)
- Obok stanowiska wysyłki są regały – z nich zabieramy wszystko to, co jest na półce do naszego sklepu
- Udajemy się na magazyn w miejsce, gdzie ustawiony jest towar do załadunku i przygotowujemy rampę załadunkową
- Wszystkie przesyłki, jakie mamy do danego sklepu, zostawiamy na palecie pierwszej obsługi przez sklep (warzywa chłodnicze lub warzywa)
- Sprawdzamy przygotowany towar w najważniejszej kolejności:
- Nabiał
- Box-(sy)
- Warzywa
- Warzywa chłodnicze
- Palety zaległe
- Palety zmieszane (miksy)
- Po załadunku sprawdzamy, czy nic nie zostało, a jeśli zostało, zgłaszamy to na wysyłkę
- Z wysyłki zabieramy list przewozowy, udajemy się do auta, zamykamy naczepę, podstawiamy się z powrotem pod rampę i czekamy, aż pracownik magazynu zaplombuje nam naczepę
Dostawa
- Dzwonimy do sklepu i zgłaszamy dostawę. Jeśli nie możemy się dodzwonić, idziemy zrobić to osobiście (Działania te nie dotyczą dostaw nocnych)
- Czekamy, aż pracownik sklepu zerwie nam plombę albo udzieli nam takiego pozwolenia (Działania te nie dotyczą dostaw nocnych)
- Dokonujemy rozładunku
- Zabieramy zwroty, wymiany towarowe, materiały techniczne i to, co jest przygotowane przez sklep - odznaczone do zabrania. W przypadku, kiedy jest informacja o odbioru odpadów, zabieramy tylko:
- Bele z makulaturą
- Palety z folią
- Box-(sy)
- Paletę/dd z gazetkami
- Pracownik wpisuje w list wszystko to, co zostało przez nas zabrane. Zostawiamy w sklepie jedną kopię listu + wydruk z drukarki naszej trasy (W dostawach nocnych wykonujemy to osobiście)
- Po rozładunku pracownik sklepu plombuje nam naczepę (W dostawach nocnych wykonujemy to osobiście)
Ważne! W sytuacji, kiedy nie ma miejsca na nabiał w chłodni (domku chłodniczym) z Twojej dostawy nocnej, pilnie skontaktuj się z magazynem - wysyłką!
Kontakt
Zgłaszamy wszystkie problemy, które uniemożliwiają dokonanie dostawy, typu:
- Opóźnienie dojazdu
- Awaria pojazdu
- Brak możliwości podjazdu pod sklep lub rampę rozładowczą
- Awaria alarmu
- Brak możliwości dostania się do sklepu (awaria zamka, uszkodzone klucze lub ich niekompletność, awaria rolety, itp.)
Zgłoś / Wyszukaj awarię
Lista zgłoszeń
Zaloguj się, aby zobaczyć i zgłaszać awarie.
Zgłoś tankowanie / wyszukaj tankowanie
Eksportuj Tankowania do Excel
lub
Lista tankowań
Zaloguj się, aby zobaczyć i zgłaszać tankowania.
Lista awarii i informacji
Dodaj nowego użytkownika
Lista użytkowników
Zgłoś wniosek
Eksportuj Urlopy do Excel
Podsumowanie (bieżący rok)
Zaloguj się, aby zarządzać urlopami.
Zgłoś gotowość trasy
Lista zgłoszeń
Nie masz uprawnień do przeglądania tej sekcji.
Zaloguj się, aby zobaczyć tę sekcję.
📂 Twoje Pobrane Pliki
Poniżej znajduje się lista plików zapisanych przez aplikację w pamięci Twojego urządzenia.
Funkcjonalność w trakcie budowy.