Trasa

NrAdresTelefon

Ubranie kierowcy


  • Buty ochronne
  • Kamizelka odblaskowa

Kolejność załadunku


  1. Nabiał
  2. Warzywa chłodnicze
  3. Box(-sy) z mięsem
  4. Warzywa
  5. Palety z towarem zmieszanym (miksy)
  6. Palety zaległe oznaczone naklejką najczęściej jasnozieloną
  7. Wymiany towarowe
  8. Palety oryginały

Sugerowana kolejność działań


  1. Zgłoś się do wysyłki Aldi celem potwierdzenia gotowości do załadunku
  2. Ustal szczegóły załadunku i kolejność dostawy
  3. Jeżeli załadunek jest w godzinach późno popołudniowych, zabierz klucze do sklepów przed załadunkiem – unikniesz sytuacji zapomnienia ich, a w wyniku ich braku niepotrzebnego załadunku lub zmiany kolejności
  4. Zabierz klucz do wózka elektrycznego, a w karcie od wózka dokonaj wpisu:
    • Data i godzina
    • Imię i nazwisko
    • Stan licznika
  5. Zabierz z wysyłki papierosy (wydaje pracownik magazynu)
  6. Zabierz dodatkowe rzeczy do sklepu, jeżeli są przy stanowisku wysyłki (np. paczki, ubrania, kartony itp.)
  7. Obok stanowiska wysyłki są regały – z nich zabieramy wszystko to, co jest na półce do naszego sklepu
  8. Udajemy się na magazyn w miejsce, gdzie ustawiony jest towar do załadunku i przygotowujemy rampę załadunkową
  9. Wszystkie przesyłki, jakie mamy do danego sklepu, zostawiamy na palecie pierwszej obsługi przez sklep (warzywa chłodnicze lub warzywa)
  10. Sprawdzamy przygotowany towar w najważniejszej kolejności:
    • Nabiał
    • Box-(sy)
    • Warzywa
    • Warzywa chłodnicze
    • Palety zaległe
    • Palety zmieszane (miksy)
  11. Po załadunku sprawdzamy, czy nic nie zostało, a jeśli zostało, zgłaszamy to na wysyłkę
  12. Z wysyłki zabieramy list przewozowy, udajemy się do auta, zamykamy naczepę, podstawiamy się z powrotem pod rampę i czekamy, aż pracownik magazynu zaplombuje nam naczepę

Dostawa


  1. Dzwonimy do sklepu i zgłaszamy dostawę. Jeśli nie możemy się dodzwonić, idziemy zrobić to osobiście (Działania te nie dotyczą dostaw nocnych)
  2. Czekamy, aż pracownik sklepu zerwie nam plombę albo udzieli nam takiego pozwolenia (Działania te nie dotyczą dostaw nocnych)
  3. Dokonujemy rozładunku
  4. Ważne! W sytuacji, kiedy nie ma miejsca na nabiał w chłodni (domku chłodniczym) z Twojej dostawy nocnej, pilnie skontaktuj się z magazynem - wysyłką!
  5. Zabieramy zwroty, wymiany towarowe, materiały techniczne i to, co jest przygotowane przez sklep - odznaczone do zabrania. W przypadku, kiedy jest informacja o odbioru odpadów, zabieramy tylko:
    • Bele z makulaturą
    • Palety z folią
    • Box-(sy)
    • Paletę/dd z gazetkami
    W przypadku odbioru odpadów upewnij się, że posiadasz pozwolenie na transport, tzw. BDO z właściwie wpisanym nr rej. naczepy
  6. Pracownik wpisuje w list wszystko to, co zostało przez nas zabrane. Zostawiamy w sklepie jedną kopię listu + wydruk z drukarki naszej trasy (W dostawach nocnych wykonujemy to osobiście)
  7. Po rozładunku pracownik sklepu plombuje nam naczepę (W dostawach nocnych wykonujemy to osobiście)

Kontakt


Zgłaszamy wszystkie problemy, które uniemożliwiają dokonanie dostawy, typu:

  • Opóźnienie dojazdu
  • Awaria pojazdu
  • Brak możliwości podjazdu pod sklep lub rampę rozładowczą
  • Awaria alarmu
  • Brak możliwości dostania się do sklepu (awaria zamka, uszkodzone klucze lub ich niekompletność, awaria rolety, itp.)

Zaloguj się, aby zobaczyć i zgłaszać awarie.

Zaloguj się, aby zobaczyć i zgłaszać tankowania.

Lista awarii i informacji

Dodaj nowego użytkownika

Lista użytkowników

Zaloguj się, aby zarządzać urlopami.

Zaloguj się, aby zobaczyć tę sekcję.

📂 Twoje Pobrane Pliki

Poniżej znajduje się lista plików zapisanych przez aplikację w pamięci Twojego urządzenia.

Funkcjonalność w trakcie budowy.

Ustawienia


O Aplikacji

Producent

D.F Net

Poland, Katowice, 27.06.2025r